Grupa Kapitałowa ENEA
Raport CSR 2012
Spółki Grupy Kapitałowej ENEA oferują Klientom różnorodne formy komunikacji adekwatne do swoich możliwości i potrzeb Klientów.
Głównymi kanałami komunikacji, z których korzystają Klienci Grupy Kapitałowej ENEA są:
- Narzędzia kontaktu elektronicznego, tj. strony www spółek, elektroniczne formularze kontaktu, poczta email, elektroniczne biuro obsługi Klienta eBOK.
- Kontakt bezpośredni poprzez Biura Obsługi Klienta BOK (m.in. BOK ENEA Operator, ENEA S.A., BHU S.A.), punkty i biura handlowe (ITSERWIS)
- Kontakt bezpośredni w ramach seminariów, targów, szkoleń i konferencji organizowanych przez spółki (np. Eneos) lub inne podmioty.
- Kontakt telefoniczny, poczta tradycyjna oraz ulotki, broszury i materiały drukowane.
Kontakt z Klientem w wybranych spółkach Grupy Kapitałowej ENEA
Nazwa spółki | Główne kanały komunikacji z Klientem |
---|---|
ENEA S.A. | Biura Obsługi Klienta, Biura Sprzedaży, infolinia, strona internetowa, ogłoszenia i komunikaty w lokalnej prasie, opiekunowie Klientów biznesowych, badania satysfakcji Klientów biznesowych i indywidualnych. |
ENEA Operator | Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK, Call Center, strona www i formularze kontaktowe na stronie, email, newsletter, kontakt bezpośredni poprzez Biuro Obsługi Klienta (BOK). |
Elektrociepłownia Białystok | Poczta, poczta elektroniczna- email, telefon, ankieta oceny zadowolenia Klienta, spotkania z kluczowymi Klientami w ramach okresowych spotkań służb dyspozytorskich i ruchowych. Współpraca z kluczowymi Klientami jest oceniania okresowo na spotkaniach służb dyspozytorskich i ruchowych. |
Elektrownie Wodne | Kontakt telefoniczny, poczta tradycyjna i elektroniczna, intranet korporacyjny, spotkania bezpośrednie. |
MEC Piła | Strona internetowa www.mecpila.pl, Biuro Obsługi Klienta, ankiety podczas spotkań bezpośrednich |
BHU | Stanowiska obsługi w oddziałach i filiach spółki, strona www, sklep internetowy: www.e-bhu.pl, Autorski System Zarządzania Jakością z procedurą badania satysfakcji Klientów. |
Eneos | Organizacja targów branżowych i konferencji, witryny internetowe: www.eneos.pl oraz www.eneakomfort.pl, przesyłki pocztowe, mailing, bezpośrednie spotkania z Klientami, udział Eneos w konferencjach, targach, seminariach, media (prasa, radio, TV), badania satysfakcji Klienta, telemarketing. |
Energetyka Poznańska Zakład Transportu | Biuro Obsługi Klienta BOK, strona www, email, badanie satysfakcji Klienta. |
Energomiar | Strona www, badanie satysfakcji Klienta, Dział handlowy - bezpośredni kontakt z handlowcami. |
ENERGOBUD Leszno | Strona www, email, badania satysfakcji Klienta, szkolenia i konferencje. |
ITSERWIS | Strona internetowa www, 11 Punktów Handlowych, 2 Biura Handlowe, poczta elektroniczna, kontakt telefoniczny, kontakt osobisty, szkolenia i konferencje biznesowe dla kluczowych Klientów. |
Energo-Tour | Strona www, email, komunikaty w prasie. |
Hotel Edison | Strona internetowa, kontakt bezpośredni. |
NZOZ Centrum Uzdrowiskowe ENERGETYK | Strona www, badania satysfakcji Klienta, kontakt bezpośredni z klientem. |
Targi „Więcej Światła” 2012Spółka Eneos zorganizowała w Międzyzdrojach w dniach 10- 11 maja targi, podczas których przedstawiciele samorządów, w tym Klienci spółki, mogli się dowiedzieć jak nowocześnie i efektywnie oświetlać gminę. Jest to jedna z kluczowych inicjatyw edukacji rynku i Klientów z zakresu efektywniej modernizacji oświetlenia prowadzona przez Eneos.
W targach "Więcej światła" wzięły udział także ENEA S.A., ENEA Operator oraz Energomiar. Wydarzenie zgromadziło producentów oświetlenia, liczne grono przedstawicieli samorządów i firm energetycznych. Targi umożliwiały prezentację nowoczesnych rozwiązań związanych z oświetleniem dróg i przestrzeni publicznych. W programie imprezy znalazł się także cykl prezentacji, poszerzających wiedzę uczestników targów o zagadnienia techniczne i formalno – prawne z zakresu oświetlenia.