Grupa Kapitałowa ENEA
Raport CSR 2012
Więcej możliwości kontaktu dla Klientów
26 kwietnia2013 roku uruchomiono Contact Center ENEA Centrum - nowoczesny kanał komunikacji z Klientami utworzony w ramach programu Zmiany Modelu Obsługi Klientów Grupy Kapitałowej ENEA. W nowej siedzibie Contact Center przy ul. Dziadoszańskiej w Poznaniu mieszczą się biura Obsługi Telefonicznej, Back Office oraz Rozliczeń i Windykacji odpowiedzialne za obsługę Klientów z obszaru Poznania, Zielonej Góry i Gorzowa Wielkopolskiego.
Od maja Klienci ENEA S.A. mogą korzystać z usług Contact Center od poniedziałku do piątku w godz. 7-18. Biuro obsługuje ponad tysiąc połączeń telefonicznych dziennie. Średni czas oczekiwania na kontakt z konsultantem wynosi 14 sekund. Skuteczność w odbieraniu połączeń przychodzących wynosi 96%, z czego 92% połączeń odbieranych jest w ciągu pierwszych 20 sekund połączenia.